Kızlar 38+3 haftalık hamileyim geçen hafta ara ara sancım oldu ama çok hafifti geçtiler dünde böyle sızı gibi hissettim rahmimde akşama kadar aralı aralı sürdü bugün sancı şeklinde hem belime vuruyor hem kasıklarım rahmim aynı şekilde sızısı var ama saat tutmuyo düzensiz oluyo sizce doğum sancısımıdır böyle olan varmı