Merhabalar şuan 32. Haftama başlayacağım.Doktorumdan 32 37 hafta arası için çalışabilir raporu aldım.Fakat aldığım raporun başlığında iş göremezlik raporu başlığı var.Doktoruma bunu sorduğumda bu şekilde veriliyor dedi.Pazartesş muhasebeye işleme geçmesini isteyeceğim.Fakat aklıma takıldı internetten baktığımda çalışabilir analık raporu başlığı yazıyor.Bu bir sorun teşkil edermi?