minikkurabiyem2019 Kerem_alyadua bende dişim için largopen kullandım dogum dr kullanabilirsin demişti bana yine sen sor tabi
Kerem_alyadua minikkurabiyem2019 doktor enfeksiyon bebek için daha zararlı dedi sonucta hamile oldugumu biliyor bile bile zararlı ilac vermez herhalde
minikkurabiyem2019 Kerem_alyadua aynen oyle bendede abse yalmıs dişim mecbur cektirmem gerekti 4 aylıktım ozman diş drum verdi ama dr unada danıs dedi danıstım kullanım aksine apseli durmak bebege zarR verir demişti . Ve daha sonra cekilmesi gerekse cektirin demişti bi sorun görmedi 5 aylıkkende cektirmiştim
minikkurabiyem2019 Kerem_alyadua bizde alya naz karar verdikte 🙈dıkkatımı cekti ben alıstım aslında ama millet dili dönmeyip asya ayla dermi acaba diye düşünüyoruö😁
Kerem_alyadua @Beyazmelek46#5488813 söylemesi basit aslında ben sanmıyorm baska bişy diceklerini yani umarım😊
Kerime47 Dış agrısı ıcın karanfil kullanın bnce bebeklerı rıske atmayın ama yınede sızın tercıgınız bende de oldu karafıllı sakız ve karanfıl kullandım
Kerem_alyadua Kerime47 enfeksiyon varsa bir işe yaramıyor canm antibiyotik kullanıyorm şuanda eğer cok agırırsa alırz dedi baska türlü almıyor zaten
Kerime47 Karanfıl yarıyor cnm acı olan tarafını ağrıyan yere koydgnda yarıyor tabı bünyen kabl etmez onu bılemem Cnm ama dene ıstersen yok dersende sen bılırsn