Aysgll18 Merhaba Medical Park Pendik Hastanesinin Doğum ücretlerini bilen var mı acaba ? Zorunlu ve isteğe bağlı sezeryan farkı nedir telefonla aradığımda net bi bilgi alamadım.
Ezgikara Aysgll18 valla açıkça kimden ne koparırlarsa tarifesi uyguluyorlar , yakın zamanda denk geldim.. Ailede kim sıkı pazarlıkçıysa gidecek fiyat bölümüne bir güzel pazarlık edecek✌🏻
Gozdefiraf Aysgll18 ben oraya gidiyorum zorunlu sezeryan 4300 tl isteğe bağlı 6000 tl epidural istersen artı olarak 650 tl ödüyorsun cnm
Akyuz61 Bildiğim kadarıyla 4.000 tl normal doğum, 4.500 zorunlu sezeryan, 6.500de isteğe bağlı sezeryanmış canım. Ama değişiklik varmı yok mu bilemiyorum
dAkdemir Ysmgns Ben de Pendik Medical Park’a gidiyorum bana normal doğum ücretine 4300₺ dediler 🤔 Siz ne zaman fiyat sordunuz?
Aysgll18 Alarasel Bende normal 3.500 sezeryan 4.250 tl biliyordum doktorum Çatı muanesş yaptığında dar olduğunu söyledi sezeryan kararı verdik ama isteğe bağlı yazmış o yüzden kim bilir kaç para olur bilmiyorum hala soramadım😪
Gzd2106 Aysgll18 doktorunuz kim acaba bende oraya gidiyorum boyle giderse bende baska bi hastaneye gecicem
Ezgikara dAkdemir her dakika farklı fiyat veriyorlar , doğum yapacağınız zaman fiyat alın ve yüzyüze bir pazarlık yapın✌🏻
Aysgll18 Ezgikara valla doğru söylüyorsunuz kafam çok karıştı 38 haftalık hamileyim son hafta doktor değiştirmek zorunda kalıcam eğer 6000 tl falan olursa çok zorlar beni 😪
Ezgikara Aysgll18 hiç kafanı karıştırma .. Önce doktorunla şu çatı darlığından dolayı mecburen vajinal doğum yapamadığına dair bir konuşma yapıp kağıt al imzalı.. Doğumda da pazarlığınızı yapın 👌🏻 Allah’ım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin🙏🏻
Aysgll18 Ezgikara bana istersen deneriz normal Doğumu falan dedi ama risklerini anlattı kendimi kastığım icin çatı da dar olduğu icin kafasının sıkışma ihtimali var dedi vajinal enfeksiyon da var bebeğe geçebilir dedi normal Doğum esnasında oyğzden sen karar ver dedi bende riske atamadım sezeryan dedim şimdi kağıdı incelerken baktım isteğe bağlı yazmış nasıl olur böyle bişey ben anlamıyorum strese girdim 😪
Gozdefiraf Gzd2106 Nilüfer Hanım.ilk doğumumuda o yaptı o zaman Kartal umut hastanesindeydi sırf onun için gidiyorum madicalparka yoksa hiç işim olmaz.bazen bende başka hastaneydim gitsem diye düşünmüyor değilim
Saidinannesi Bende halide hanıma gidiyorum. Daha önce fiyat aldığımız için normal 3.500 zorunlu sezaryen 4.000 fiyat almıştık. İsteğe bağlı almadık fiyat 🤔
Ysmgns neviinn ben nilüfer hocaya gidiyorum cok seviyorum çok güler yüzlü arkadasım da bahar hocaya gidiyodu oda çok Memnun du