Arkadaşlar 30+2 yim. Bel ve sırt ağrısından dolayı ne oturmak ne yatmak hiçbirini rahat yapamıyorum. Yatmak uyumak dinlenmek istiyorum eziyet oluyor. Otursam eziyet oluyor. Sanırım belim karnımdaki ağırlığı taşıyamıyor. Doğuma da daha var. Nasıl geçicek böyle günler bilmiyorum. Sizler ne durumdasınız??