Kızlar annem geçen hafta mide ağrısından doktora gitti. Her türlü tahlil yapıldı ve sonuç olarak birşey çıkmadı . 3 gün devam etti mide ağrısı. En sonunda doktor usg ye soktu annemi ve 10 cm lik kisti patlamış . Hepimiz şok olduk. Sinsice ilerlemiş resmen . Rabbime şükürler olsun mide ağrısı diye gittik çok çok farklı birşey çıktı tesadüfen .
neyse işte kisti kapalı ameliyat ile temizlendi. Patalojiye gönderildi sonuç. Doktor %40 kötü şüphelerim var dedi . Böyle birşey yaşayan var mı hiç etrafında duyan.. sonucunda neler oldu bana da anlatır mısınız . Pataloji sonucu çıkmasını bekliyoruz ama uyku uyuyamıyoruz