hlyagl Kızlar belim ve şuan sağ boslugum sağ kasığımda ağrı var lütfen bilgilendirir misiniz yasayan varsa
Esrelf hlyagl ben çok sol yarafa yarınca ağrı oluyor sanırım kaslar geriliyor. Yorulduysanız da olabilir.
uday hlyagl benimkinin 30 haftalik olmasına birkaç gün var ve halen sağ kasığım ağrıyor sanki birşey saplanmış gibi taş gibi böyle bebeğinin cinsiyeti ne
Nihanozturk hlyagl 24.haftamdayım benimde sag tarafım agrıyo ama kasıgımdan cok karnım gibi.Sol tarafıma yatınca daha rahat hissediyorum oyuzden.Rahim fln büyüdükce oluyo heralde bu agrılar
hlyagl CerenSelvi 😊😊Gebeligimden su zamana kadar sıkıntı cekmedim sorunsuz allaha şükür ilerledik simdi boyle olunca bi sorun mu var? Diye düşünmeden edemedim.🙂
hlyagl Esrelf yattigim zaman sol tarafa yatiyorum ama TV karşısında uzandigimda sağ sonra sırt üstü sonra sol 😊 her hafta ayrı heyecan resmen
CerenSelvi Yok yok korkmayın, gittikçe ağırlaşıyoruz, rahim büyüyor 😅😅😅 hepsi normal. Sizde bir kanama ve şiddetli kusma olmadığı sürece her şey yolundadır. Benim bir de haftalardır sol kasığımda bir ağrı var ki sağdan sola dönemiyorum 😅😅😅
Kubra_yasar CerenSelvi sol kasigimda ağrı vardı birde canım bir kaç damla ılık akıntım geldi bişey olurmu acaba
hlyagl uday bebegin cinsiyeti erkek hamileliğin başından bu haftaya kadar hic bir sorun olmadı bu aksam boyle olunca korktum