esra1907 34+4 olduk az önce fitili sokarken fazla ileri gitmedi sanki orda birşey vardı. Kese falan değildir dimi? Erken doğum riskim de var
esra1907 busraaylmz doktorum fitil olarak kullanmamı istedi ama yarın sabah aynısı olursa bir bakarım canım
esra1907 sevval55 rahim ağızı kısalığı vardı acaba daha da kısaldı açılma falan mı oldu diye düşündüm ama bence çok saçma düşünmüşüm 😂😂
selenkaplan bende de olmuştu 2 gün bekledim sonra iyice ittirdim bir yumuşama arkı vardı. biraz bekle bence geçmezse doktora kesin danış canım