GamzeAkuToklu Kızlar böyle birşey yaşayan varmı 1haftadır başladı bu yanmalar bugün dahada fazlalaştı.ne iyi gelir bilemedim bunun için
Asliyildirim GamzeAkuToklu o kadar yanıyor ki ağzımdan ateş çıkacak sanıyorum. Gaviscon şurup yazdı doktorum onu içiyorum. Bi tek o iyi geliyor
Cansu1474 Canım hep geçici çareleri var. En iyisi doktoruna danışmak ve ilaç kullanmak, zararsız ilaçlar var. Miğde asidini dengeleyen, ben çok zor toparladım
GamzeAkuToklu Seda3434 ılık süt iyi geliyomuş onu denedim şimdi rahatlattı biraz🙏🏻 Denemediysen dene canım istersen