Arkadaşlar kan tahlillerimdeki toxoplasma değerim negatif ve pozitif arasında bir değer çıkmış verdiğim tarihten 3 hafta sonra yeniden bakılması gerektiğini söyledi Doktorum Buda haftaya cumaya denk geliyor ona göre ilaç tedavisine başlarız Dedi korktum varmı böyle birşey yaşayan 😪