Yas35 Benim de 10+2 nasıl geçiyor hamileliginiz? Bel ağrısı kasık ağrısı yaşayanlar var mı? Mide bulantılarınız azaldı mı?
Funnda Yas35 ben bel agrisindan dolayi ogrendim hamile oldugumu.. cok kasiklarim agriyordu bide ama zamanla azaldi migde bulantimda oyle.. ama iki gundur asiri derecede migdem yaniyor 😩
Hanifevcl Yas35 benimde belim ağrıyor ama çok rahatsızedici bi ağrı değil. Midem hiç bulanmadı çok şükür 😋😋
Yas35 Funnda benim de bulantılar azaldı mide yanmadı başladı bir iki gündür.Bel ağrısı ve kasık ağrısı da çok çektim. O da biraz azaldı gibi
Didi_17 10+4 🙂 cinsiyeti kac haftalikken ogrendiniz. Bİzimde yarin kontrolumuz var acaba cinsiyeti ogrenebilir miyiz
Yas35 Didi_17 cinsiyeti ben de cok merak ediyorum ama 16 hafta kesin olarak söylüyor benim doktorum. İlk hamileliģımde öyle olmuştu
Hanifevcl Yas35 inşallah daha da azalır rahat bir hamilelik geçirirsin 😇 Allah hepimizede sğlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏