Genelde aç karna yapılıyor. Tokkende yapılabilen testler var ama riske atma derim aç git. Misal ilk gittiğimde öğleden sonra gebeliği öğrendikten sonra yani tokum diye yapmadı ve daha erken zaten 3hafta sonra gel demişti 🤷🏻♀️başka Bi doktora gitrim 13haftada aç karna yapmıştım. 17.haftada da 3lü test zamanıydı saat 3de tok olduğum halde kan testleri idrar testini yapmıştı doktorum🤷🏻♀️ farketmez demişti. 4tüpde kan alınmıştı, yani. Belli olmuyor anlıcağın