Pinkbabe mervella Ilk 3 ay gün aşırı 2 gun de 1 falandı şimdi 22 haftadayız gunde 1 içiyorum çünkü çok seviyorum ☕🥰
mervella Pinkbabe ben de aynı şekilde aşırı bağlıyım ama öğrendiğim gündem beri kestim birkaç günde bir içiyorum
Mutire Günde 2 😒 hatta bazen 3 dayanamıyorum ben normalde türk kahvesini kupayla icerdim 4-5 tane hamile olmadan önce
Havvaaar Turk kahvesini cok seviyorum ama.hamile kaldigimdan beri icemiyorum kokusunu dahi istemiyorum 4 aydir icmiyorum🙈
Evremafas mervella aç karnına bekarlıgımdan beri türk kahvesi tüketirim şekersiz 1 kupa bardagı günde 1 defa 😕😕🤔
asyagibi mervella 36+2 onca ay toplasan 2 Türk kahvesi 4-5 fincan sütlü kahve 4-5 fincan makına kahvesi başka hıc içmedim 😳 çayı da yarı yarıya kestim şekeri de
Evremafas asyagibi alışkın oldugum için mide bulantısı da yaşamıyorum iyi geliyo içmezsem kendime gelemiyorm, 😊
Beyzanurlina mervella günde bi fıncan oda türk kahvesi pek aram yok yoksa gazlı içecekte içmiyorum arada yarım cay bardagı kola içiyorum
asyagibi Evremafas maşallah afiyet olsun canım ben 36+2 hala mide bulantısı kusma devam ediyor ilk haftalardan beri 🤷🏻♀️
Ozgdnc Normalde günde 2 double türk kahvesi 2 fincan Nescafe içerdim. Şuan sadece 1 fincan türk kahvesi içiyorum. Onu da doktorum öneriyor zaten
NihanMine mervella normalde hergün 1 Türk kahvesi içerdim doktorumda günde 1 bardak kafein hakkın var dedi ama benim midem bulanıyordu ilk 3 ay yeni yeni 2/3 günde bir içmeye başladım kahve türü sana kalmış ama günde 1 i geçmemelisin