Duyguxx Kızlar 5 gündür sürekli midem bulanıyor doktor randevum Salı günü olduğu için mesaj Atıp sorma gereksinimi duymadım. Sizinde bulantınız oldu mu yada oluyor mu? 😞
Omaraysegul Duyguxx benimde oluyor doktor sancıdan olabilir dedi ama sanci cikmadi. O zaman buyudugunden baaki yaptikca bulaniyor miden dedi
Buharaa Duyguxx benimde oluyor ya 37+4 haftalığım. Normalde bebek aşığa iner mide rahatlar derler bende tam tersi bulantılar başladı. Sancım oluyor ama yalancı sancı gelip geçiyor. Pazartesi gidicem doktora bakalim nedenmiş
Naze2005 Duyguxx bende 37+2 olduk 3 gündür sabahları kusuyorum bile ama sadece sabahları dr sordum normal dedi