Sincan Lokman hekim hastanesi, evinde düşen bir gebeye müdahale etmediğinden beri benim için hiçtir. Çok kez tercih ettim. Farklı farklı şikayetlerle orada bulundum. Burnunuz aksa "yatış lazım" diyen insanlarla dolu orası. Acilden gelen hastalar konusunda oldukça çıkarcılar. Babamla ilgili bir konu da kendim de deneyimledim. Sağlık bakanlığına şikayetçi olduğum ve şikayetim üstüne ceza alan hastanedir. Dr. Olsam asla çalışmayacağım bir şube, asla hizmet vermeyeceğim bir hastanedir. Evime 10 dakikalık mesafedeydi eskiden. Zorunda olmadıkça önünden dahi geçmezdim. Hastane ile ilgili yorumları, şikayetleri takip edin lütfen. Dilerim iyi insanlarla karşılaşırsınız.