biraaz once azerbaycanli kiz "Turkler essek " adli bir duyuru yapmisdi,sinirlendiyi śeyse bir soru sorub hic kimsenin ona cvb vermemesi olmus,cok kotu hakaretler yapdi,ben azeri olarak utanc duydum o hakaretlere gore, hic de hos diyildi , her kes soru soruyor,bazen cvblaniyor bazen cvblanmiyor normal,burda buyutulecek bir sey yok,kendisi cok sinirlenmis ve hamile , strest yapmis kendi kendine,alinmayin kusura bakmayin 👋biz azeriler hepimiz oyle diyiliz bunu bilin yeter 🙂 bizde kadinlar kufur etmezler ❤