Kızlar kayınvalidem bebek arabasını ben alıcam demişti bizde tamam dedik sonra ben bir tane bebek arabası beğendim o onu almamış başka bir araba almış tamam onu almamasında sıkıntı yok ama aldığı ve çok beğendiği bebek arabası şu İnstagram da çokça adı geçen beneto marka ve içim hiç rahat değil o bebek arabası hakkında kötü şeyler duydum . Şimdi onu değiştirmek istesem çok ayıp etmiş olur muyum ?