Bi kac kere bu konuyla ilgili post açmıştım kızlar şimdi söyle 10 gün önce Doğumum başladı durdurdular 2 cm açıklıkla hastanede yatıyorum 30 haftalık olduk şimdilik Bebek durucak gibi görünüyor ama benim kan hastalığım var resmen vücudumda kan durmuyor Nedenini bulamıyorlar son çare bi ilaç denemek istediler riski göze alırsanız diye pahalı bi ilaç direk kabul etmedik doktorlar araştırdık sorduk kimi doktor kullansın denesin demiş kimisi anne icin hayati tehlike heran beyin kanaması geçirebilir bu durumda anne söz konusu bebeği alsınlar demiş napıcagımızı şaşırdık şimdide duran çocuğu almak zorunda kalabiliriz. Pazartesi hersey belli olucak ya ilacı denicem ona göre karar vericez yada sezeryanla Bebek alınıp kuvöze gidicek. İnsan nasıl çaresiz kalırmış şimdi anladım cok büyük bi imtihandan geçiyoruz. Sizden istediğim kalbinizden bi dua lütfen kimin duası kabul olur belli olmaz benim vücudumda dayanmıyor artık dünyanın tedavisini oldum banamısın demiyor allah kimseyi sağlığıyla evladıyla sınamasın