Merhabalar, 6. Haftadan beri hiç ama hiç geçmeyen mide bulantım var. Denenebilcek ne varsa denedim. Zofer kullanıyorum, kusmama engel oluyo ama bulantı devam. 3 ay bitsin geçer dediler geçmedi. Artık psikolojik olarak da çok yoruldum, sürekli ağlıyorum mutsuzum. Geçiçek mi ne zaman geçicek, böyle olan var mı?