Hanımlar merhaba🌸 çoğumuz çatı muayenesinden korkuyoruz. Ben 38+3 haftalık hamileyim. Bugün kontrolümüz vardı ve muayene oldum. Geçen haftaki kontrolümüzde bu hafta çatı muayenesi olacağıma dair doktorumla sözleşmiştik. Dolayısıyla 1 haftadır kendimi buna hazırlıyordum. Perine masajına da başlamıştık onun da çok etkisi var tabii. Diyeceğim o ki aramızda korkan varsa lütfen korkmasın bu muayeneden. Kendinizi kasmadığınız, rahat bıraktığınız sürece hiçbir şekilde canınız yanmıyor. Zaten saniyelik bir muayene. O yüzden rahat olun. İçinizi bir nebze rahatlatmak için yazdım. Sevgiler. 🤗🌸