Mutluhamis sen kaç haftalıksın? Bende geçen hafta nst ye bağlandım hiç bi sıkıntı yok dedi doktorum. Çarşamba kontrolüm var bakalım ne değişicek. Bazen gelsin istiyorum çünkü zorlanmaya başladım hatta halılarımı falan yıkamaya verdim o kadar istiyorum 😂 bi yandan da azcık daha dursun diyorum en azından 37 olayım bayramı falan atlatalım