Arendeniz 33+0da benimde cikmisti.ben stres yapmisdim sabaha kadar aglamisdim sabah sancilarim tuttu gittik hasdaneye 70llerde sanci cikti bide tansiyon yuksekliyi.git dinlen dedi.35 haftalikken nişanim geldi benim1 sm acilmam varmis.ve sancilar yine 70lerde.yine eve geldim.3 gun sonrasina dogum sancilari gibi hiss edm yine 70lerde cikti sanci ama 4 sm acilma vardi.36+5iz sancilar yok acilma var.2 gun sonra kontrolum var bakalim ne olucak.digrusunu desem her sanci olurken biktim artik nsta baglanmakdan;(