Humakusu benim en başından beri kanamalarım çok oluyordu 27 haftaya kadar öyle geldi sonra kanamamla suyum gelmiş eğitim araştırmaya gittim 15 gün yattım çıkarttılar iyisin diye eve geldim 1 gün sonra hareket yok diye tekrar hastaneye gittim kalp atışı yok dediler rahim kalp şeklindeymiş oda erken doğuma sebep oluyormuş işte mart ayında ameliyat oldum rahimden şimdi ikizlere hamileyim çok şükür rabbime inşAllah bunları sağlıkla alırım kucağıma kan sulandırıcı iğne ilaçta kullanıyorum pıhtılaşma olduğu için