Crngkhn Merve43 inşallah canım en azından kızınla teselliyi bulacaksın benim yeni 40’m çıktı ve hayla acısı geçmiş deil ve biliyo musun ben rüyasını görmüştüm hamile kalmadan iki ay önce rüyamda kulagıma bi kadın senin bir oğlun olacak oda ölecek dedi ve ben bebeğimin erkek olduğunu öğrendikten sonra o rüya hiç aklımdan çıkmadı ve rüyamda çıktı zaten
Merve43 Crngkhn bende benzer şeyler gördüm içinde hep bir his vardi allah veriyor o hissi hazırlıyor belki bilmiyorum çok zor ama dayanıyorsun. Sen kendini hazır hissedince tekrar bebek dene canm normal doğum yapmissin 2 3 ay yeterli ben sezeryanda 8 ay sonra gebe kaldım bi sıkıntı yok şükür. Yeni bi bebek yeni umut biraz olsun iyi geliyor allah en hayırlı zamanda nasip etsin insallah
Ozgertk Crngkhn Basiniz sagolsun bende gecen yil bu zaman 34 haftalik oglumu kaybettim ... rabbim tekrar saglikli sihhatli evlatlar nasip etsin insallah ..
Crngkhn Bertug-Tugberk-Mom suyum fazlaydı ve buda rahmime baskı yaptı Rahmi açtı Doğum snacım başladı
AyseTugba22 Crngkhn başın sağol sun çok üzüldüm canım Allah sabır versin Allah yardımcın olsun 😪şu an gözlerim doldu bende 26 haftalık hamileyim allahım sabır versin sana
BetulAskan Crngkhn çok geçmiş olsun, rabbim sabır versin hiç kolay değil 🙏🏻 Ben doğumdan 4 ay sonra kaybettim kızımı, ne kadar üzücü de olsa yine de şükr edin, allah kimseye evlat acısı yaşatmasın beterin beteri var 😞
Crngkhn BetulAskan evet gene çok şükür beterin beteri de var ama ne bileyim bazen kalbim sıkışıyo tarif edilemez
AyseTugba22 Crngkhn canımsın Allah razı olsun sende tez zamanda tekrar hamile kalırsın hayırlı evlatların olsun Allah kimseye vermesin evlat acısı canımsın kuzum benim ☹️
Merve43 Crngkhn yine olur canm hiç umudunu kaybetme bir yumurtalığın var sonuçta bak benim bi abla var tanıdığım tüp bebek ile hamile kaldi 24 haftalık karnında kaybetti üstelik sezeryan oldu. Sonra tekrar denedi 3 ay sonra ilki tutmadı 2 ay sonra yine denedi tuttu şükür Şimdi tekrar gebe
Aleyyynavefa Rabbim sabır versin cennette buluşur kavuşursunuz insAllah kendinizi toparlar toparlamaz sağlıkla bir evlat versim Allahim 😔💓
1Tecrubesizannee Crngkhn başınız sağolsun rabbim inşallah sağ salim kucağına alacagin bi evlat nasip eder.. 😞
gulsahygt07 Merve43 benimse sağ yumurtalığım alındı kimse çocuğun olmaz dedi ikinciyi nasip ediyor rabbim
Beyzanurlina Crngkhn 😣😣rabbım büyük sabırlar versın canım benım yaaaa melek oldu gitti mekanı cennet olsun o seni izliyodur annesi😣
Crngkhn Beyzanurlina benim suyum gitti ve bebeğim karnımda kuruda kaldı 10 saat boyunca ve nefessiz kaldığı için o kadar çok cırpındıki karnımda anlatamam Doğuma dair hiçviyş hatırlamıyorum sakinleştirici vermişlerdi ama bebeğimin karnımda can çekişmesini unutamıyorum doğduktan sonra iki kere agladı sesini duydum ama göstermediler
Aysegulkaymakci Crngkhn canım umudunu kaybetme babam ikinci evliligini yaptığında çocukları senelerce olmadı sonra Allah nasip etti derken erken doğum cigerleri gelismemis sonuc hüsran ama simdi ikiz kız kardeslerim oldu. Simdi erkek kardesimin mezarına hep birlikte gidiyoruz acısı ayrıdır geçmez ama ona dua edecek ahirette kavuşmamızı dileyecek iki minik avuç içi verdi bize rabbim❤️ Allah sabırlar versin insallah