_Merius_ madl41 iğrenç bi fitil 2. Kutuya başladık nefret ettim 😔😔😭😭 tam olarak öyle akıntı önce sıvı sonra pütürlü ve yoğun
Kerem_alyadua madl41 fitil dahada cok artıyor fitil bittikten sonra kesiliyor akıntı benimki öyle olnustu 10gündr hiç yoktu bugun yine basladı 2 hafta sonra kontrolm var yine söylcm doktora temiz tutmaktan baska yapack bişy yok malesef
madl41 Bkr-efe Evet bide sokana kadar canım çıkıyor kuru olduğu için girmiyor😞 Girincede tekrar çıkıyor😞 sabahtan beri su gibi akıntım var
Bkr-efe madl41 aynı şekilde benimde öyle akıntım oluyor canım doktorum bitir dedi ama bitkisel bir fitilmiş :) Doğum da yakın olduğu için bebeğe geçmesin dedi akıntın falan o yüzden dayanmak lazım bebişimiz için ☺️
Bkr-efe madl41 yok hayır canım su gelmesi bir anda olur tutamazsın :) o akıntını bitirmeye çalışıyor işte içini temizliyor :) bende de oluyor yani endişe edilecek bir durum olmadığını düşünüyorum ☺️
madl41 _Merius_ Evet iğrenç ya nefret ediyorum fitillerden 😞 hamile olmasam hayatta kullanmazdım 🙄 Su gibi akıntı olunca korktum bende
madl41 Kerem_alyadua 24 haftalık oldum Ama şu illetten bi kurtulamadım😞 hamile kaldığımdan beri mantarla uğraşıyorum sürekli su gibi akıntım var bazen beyaz renk akıyordu başka fitil kullandım işe yaramadı bunu yazdı doktor buda berbat bi şekilde akıyor 🙄
Kerem_alyadua madl41 bende 30 haftalık olacm canm benimde bastan beri var zaten bebeğin bebeğin suyu olsaydı bitmişti şimdiye kadr kasıntı falan oluyormu bende hiçbiri yok sadece akıntım oluyor
madl41 Kerem_alyadua bendede kaşıntı yok sadece fitil kullanmadan önce alttan bıçak batması gibi oluyordu ilk zamanlar.. sonra da akıntım iyice çoğaldı
Kerem_alyadua madl41 normal canm akıntının artması fitil bitene kadr asırı akıntı oluyor sonra olmuyor yani bende öyle olmustu