Dün 1 saatlik yürüyüşten sonra eve geldim lavobaya girdim ve beyaz paltolonum iç çamaşırım pembe leke oldu peçeteye sildim pembe kan oldu sabahtan beride tuaf hissediyorum bebeğim kasılıyo az agrım var akıntım cok su gibi ama su oldugundan emin değilim sizce doktora gitmelimiyim ?