Tugbakaya canım ben mart ayında doğum yaptım benim doktorumda dışarıdan dı ben çok memnun kaldım spiral epidural kombine sezeryan oldu çok memnun kaldım anestezi yapılırken hiç hissetmedim doğum sonrası da ne başım ağrıdı ne belim ameliyat ekibi de muhteşemdi bana hiç panik heyecan yaptırmadılar tane tane ne olacağını anlattılar hatta insan bir garip oluyor heyacandan ağlamıştım çok güzel moral vermişlerdi hasta bakıcıları da çok ilgiliydi bebek hemşiresi ve anne hemşireleri de sık sık gelip ilgilendiler her şeyi anlatıp yardımcı oldular kısaca ben sayelerinde çok güzel bir doğum yaşadım allah hepsinden razı olsun