Kizlarr bu konuyu doktora daha yeni sordum bende şuan 26+4 gunkuj gebeyim bebeğin günü gününe tutmuyo . Doktora dedim ki doktor bey bu bebeğin hareketleri farklı günden güne degisiyo doktor aynen şöyle dedi. Bir bebek doğunca günde 22 saat uyku uyuyo 2 saat uyaniyo oda meme emmek için dedi . Anne karnında da öyle yemek yiyince hareket ediyo kan şekeriniz yükseldiği için 7 24 hareket bekleme dedi ne zman keyfi gelirse o zman hareket eder dedi senin stresin heyecanın herşeyin ona yansiyo dedi etkileniyo dedi. Doktor benimle konuştuktan sonra çok rahatım sizde rahat olun . Ara ara hareket ediyorsa hiç korkmayın sürekli hareket etmesini beklemeyin . Sağlıkla kucağımiza alalım insallah 🥰🤲