sevdaertene Merhaha arkadaşlar ben 31 haftalık hamileyim dün doktora gittim suyu fazla dedi şimdiye kadar herşeyim normaldi böyle olup düzelen varmı çok moralim.bozuldu nasıl geçecek bilmiyorum randevum cuma günü nst ye giricem