35+3 günlüğüm.. Normal geçen hafta kontrole gitmiştik o zaman kilosu 2.430grmdı..2 gündür el ve ayaklarım aniden şişince tedirgin olup bu gün tekrar kontrole gittik ama bebeğim hiç kilo almamış.. Doktor idrarda protein kacağı var mı diye kan idrar testi yaptı.. Onlar temiz çıktı.. Ama bebeğimin kilosunun1 hafta içinde hiç bir şekilde değişmemesi aklıma çok takıldı.. Şu an kilo olarak geride.Sizce neden olmuş olabilir bilen var mı? Bir de ne yemeliyim kilo alması için?