Mihri23 Merhaba hanımlar 14 haftalık hamileyim ve sağ böbreğim de ağrı batma oluyor yaşayan var mıdır?
Akademisyenanne Mihri23 ben 3 haftadir yasiyorum. 18 haftalik hamileyim. Dahiliyede bisey cikmadi. Ürolojiye gidecegim.