MelekEzgi benim doktorum daha önce yeditepe üniversitesi hastanesi nde çalışıyordu, bu ay acıbadem kozyatağı na geçmiş. Şu anda yurtdışında yaşıyoruz ama doğum için kısmetse Türkiye'ye geleceğim, doktorumu da bırakmak istemiyorum. Sanırım Acıbadem olacak o nedenle ama doktroum Kozyatğı'nda iken doğum için şubeler arası tercih olur mu onu bilmiyorum, hepsini görüşeceğim :) altunizade nin evet ben de çok methini duydum, bakalım kısmet :) hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah