Lindam size bişey sormak istiyorum hamile olduğumu bilmediğim dönemde sistit nedeniyle bazı ilaçlar kullanmıştım. Son adet tarihim 3 Aralık.
28 Aralık’tan 4 Ocak’a kadar molcef 400mg (gebelik Kategorisi b) günde bir tane içtim.
28 Aralık’ta bir tane leodex25mg (gebelik Kategorisi c) içtim
28 Aralık’ta bir tane öğlen bir tane akşam buscopan 10 mg (gebelik Kategorisi c) içtim.
Bir de tylol hot (gebelik Kategorisi c) içmiştim 25 Aralık gibi ya da birkaç gün önce.
Şu an 34 haftalık hamileyim fakat içimde halâ endişe var ultrasonda görünür bişey yok fakat bebeğim fiziksel ya da zihinsel etkilenmiş midir ?