Zehrabirsenuysal PROF DR. Bülent Berker’e giden var mı aranızda. Cebeci üniversitesinde memnun kaldınız mı nasıl randevu aldınız ?
Zehrabirsenuysal pelin_87 ikiside ayrı hastane canım Cebeci Üniversitesi tıp fakültesi ayrı Zekai tahir Burak ayrı
Erdas_busra Cebeci Üniversitesi dediğiniz cebeci tıp Fakültesi hastanesi galiba. Ben 15+2 yim . Tıp Fakültesine gidiyorum çok memnunum. Çevremdeki çoğu kişi orda doğum yaptı ve memnun kaldılar. Bende Allah nasip ederse orda yapacağım. Şimdilik memnunum 🙂
Erdas_busra Zehrabirsenuysal canım doktor adını bilmiyorum öyle. Randevuyu alıyorsun. Ama doktor ismi vermiyorlar. Gidince sıranı alıyorsun içeri girdiğinde hangi doktor varsa o. Belirli bir doktor bakmıyor yani
Selvi06 Zehrabirsenuysal cebeci tıp fakültesi ni öneririm güzel bi hastane randevu almak zor biraz 🤷♀️
Erdas_busra Zehrabirsenuysal 0 (312) 508 35 08 Bu numarayı araman gerek ama hafta içleri saat sabah 8de araman gerekiyor akşam 5e kadar. Hafta sonu kabul etmiyorlar. 12 haftadan önceyse jinekoloji diye al büyükse gebelik diye al :)
Zehrabirsenuysal Selvi06 orda tanıdığım var randevu olayında problemim olmaz ama herhangi bi doktordan almak istemiyorum öğretim üyesi veya Prof arıyorum. Ondan sordum giden varımı memnunmusunuz diye. 19 haftalık oldum :(
Zehrabirsenuysal Erdas_busra oda kötü bi durum ya belirli doktor olmaması kimin takip ettiği belli olmaz. Vücudunu tanıması gerek onun Doğuma girmesi gerek benim 3.cü gebeliğim riskli şuan bakalım Pazartesi belli olur. En kötü özeldeki doktora gidicem sanırım bu hastane de olmazsa
Erdas_busra Zehrabirsenuysal 19 haftalıkken kabul etmiyorlar diye biliyorum ama gene de bi sor. Riskliyse bilemem ama ben memnunum. Doğuma giren doktorlar iyimiş öyle duydum