Dmlakkayaa Miniklerim_ iyiyim valla sıcaklardan bunalma, sürekli terleme dışında bir problem Yok :) siz nasılsınız
Akademisyenanne Miniklerim_ ocak annesi olacagim insallah🥳 hic bulantim kusmam olmadi. Arada midem yaniyor. Geciyor sonra. Bobrek agrisi sikayetim var. Surekli doktora gidiyorum. Onun haricinde iyiyiz😇
Gamze0144 Bende Şubat annesi olacagim allahin izniyle.rabbim hayirlisiyla dunyaya getirmeyi nasip etsin.iyi diyelim iyi olsun modundayim.benim bulantilarim kesilmisti.sende devam ediyor mu nasil gidiyor hamileliğin😒
Seline Bende Şubat annesi olacağım allah nasip ederse 6.haftadan beri yoğun bulantı tiksinme ve baş dönmem var hala geçmedi eşim bile bi tuhaf kokuyor burnuma 🤧
Seline Gamze0144 amin canım gerçekten çok zor ama bebişlerimiz için herşeye katlanırız allah hepimizin yardımcısı olsun
Mmc_3421 Ben de şubat annesi olacağım, bulantım bu ay geçti 🙊 doktor tavsiyesi olan var mı ? İstanbul kartal için