Dün post acmistim tansiyonum 15 8 diye saat 12 civariydi esimde ise gidicekti devlet hastanesiyle ayni caddede oturuyorum esime beni hastaneye birak oyle ise git dedim neyse gittik acilden giris yaptim eczanede 15 8 olan tansiyonum acilde 12 8 cikti🤤
Yarim saat icinde düşmüş. Dogumhaneye yönlendirdiler orada nst ye aldilar ve bebegin kalp atişlari normal sanci yok tansiyon iyi siz polikinlige gidin dedi ve gittim sira bekledim. Kendi doktorum ameliyattaymis mecbur farkli bir doktor gittim, gitmez olaydimm😭
Odaya girdim olayi anlattim hocam boyle boyle tansiyonum sabah 15 8 cikti korktum acile geldim diye doktor bana demezmi kocan mi dövdü seni diye😡 dedim ne alaka hocam ailemde herkes diyaliz hastasi bekarkende ara ara cikardi diye kanıma idrarima bakti acilde vermistim gayet iyi dedi ve karaciger enzimlerimde yüksek cikmisti ya düşmüş kizlar ay bi mutlu oldum anlatamam.
Doktor beni tekrar nst ye yönlendirdi tansiyon ölçüldü 12 8 hala tansiyon nst de sorun cikmadi.
Odasina gittim sen gec ultrasona dedi gectim oğlun cok keyifli görünüyor dedi🤤 dedim nasil yani hocam biz kiz bekliyoduk oda yok erkek bu dedi ordada bi tansiyonum cikti zaten sonra saka saka kiz dedi🤦♀️
Ay kafayi yedim resmen ilk defa ömrü hayatimda böyle dengesiz biriyle karsilasiyorum.
Dedim ki hocam tansiyon icin ilac istiyorum bide rennie duo yazarmisiniz dedim yazidigi ilaclara bir bakin😡
[url=https://hizliresim.com/VQMj1q][img]https://i.hizliresim.com/VQMj1q.png[/img][/url]
Bu sabah eşimle ilaclari almaya gittik eczane 68 tl gibi bi fiyat cikardi neyse muayene ucreti vs ilaclara baktim 7 8 tane ilaç. Nevrim döndüüü🤤 ya ben hamileyim ve nasil gün icerisinde bu kadar ilac kullanicam diye oda reçetede yazanlar bunlar diye hala şoktayım ve ilaclarin icinde rennie yok. Idrar yollarin temiz gorunuyor demisti doktor 2 tane idrar yollari icin ilac yazmis.
Madecossel mi ne merhem yazmis bu ne alaka dedim catlaginiz varsa onun icindir dedi.
Rennie duo yazmamis beyefendi o kadar dedim yazin diye gereksiz bissuru sey yazmis rennie yok.
Decaviti kendi doktorum mideye agri yapar birak dedi onu yazmis
Magnormu birak dedi doktorum kasilmalarin normal artik diye onu yazmis.
Sadece alfameti aldim ciktim
Rabbim iyi doktorlarla karsilastirsin
Anneannemin bir sözü var " yarı doktor sağliktan, yarı hoca imandan eder" diye o geldi aklima.
Sen hangi akla hizmet o kadar ilac yazarsin ben ona monovit ve vegaferon kullaniyorum dememe rağmen🤦♀️