Fatos2121 Yo-si47 ben yaptım 20 gün önce yaşam hastanesi Zeynep hanımdı doktorum..sezeryan oldum ikiz gebelik
Lindam Fatos2121 Allah analı babalı büyütsün maşallah 🧿😊 Doktorunuzdan memnun kaldınız mı? Normal Doğum ücreti nedir muayene ücreti nedir yazamaz mısınız başkasının postu ama merak ettim.🙈
Fatos2121 Lindam çok teşekkür ederim evet çok memnun kaldım çok ilgili bir doktor muayene ücreti 50 lira nst 15 lira onun dışında ilk yapılan kan tahlilleri ücretsiz..çoğul gebelik ikibin tek gebelik bin lira 😘
Yo-si47 Ya Bende Batman’da Doğum yapacak inş fikri olan bizi güzel bir şekilde yönlendirirse sevinirim
Fatos2121 Yo-si47 canım Zeynep Burcu doktorumun adı..çok tatlı ilgili bir doktor şiddetle tavsiye ediyorum Doğum ücreti çok uygun ikiz gebelik in 2 bin tekizler için bin lira yaşam hastanesi..
Lindam Fatos2121 Ben Kemal coşkuna gidiyordum ama herkes ona gitme diyor. Yaşanması artık diyor. İlkin tedavi için gittim yanına o şekilde gebe kaldım herkes tedavi için çok önerdi ama Doğum için başkasına git dedi. Zeynep hanıma gideyim bakayım detaylı ultrasonumuz var bu hafta 😊
Tokattt Bende medikal park hastanesinde Kemal coşkun a gidiyorum memnunum ama midyatta kalıyorum burada hastane elverişli olmadığı için oraya gidip geliyorum Doğum anında nasıl yapacağız merak ediyorum