nevzatbaskomser hernekadar hamileliği istiyor olsan da, şuan yaşadığın duygu tamamen normal, vucudun ,hormonların ,vucut kimyan tamamen değişiyor, bir adaptasyon süreci,, sevdiğin şeyleri yap ve rahat ol,, en fazla 12 haftaya kadar sürecek, bebişinle tanışmaya başladıktan sonra herşey yoluna girecek...zamana güven...