Kızlar merhaba,34+5 günlüğüz,sabah şiddetli bi şekilde kusma yaşadım arkasından halsizlik hala devam ediyor kalkamıyorum ve ishal.32.haftamızda kasılmadan dolayı ciğer geliştirici ve serum takılmıştı.Erken doğum riski var il dışında hastaneye gidiyorum pazartesi ramdevum var.Şimdi görüştüm doktorumla bol su iç bir daha kusarsan acile git ya da bana gel dedi.Çok sıkıntılı bir durum mu dediğimde doğum başlangıcı bile olabilir dedi.Açıkcası korktum biraz böyle bi durum yaşayan var mı.