Selcn merhaba canım cok çektik diyenler ne demek istedi ağrın olacak tabi ama yürüdükçe geçecek normal doğum da o an çekiliyor sezeryanda da ayağa kalkana kadar. Ben sezeryan belden uyusturma oldum 12 sene evvel üçüncü gün ev süpürdum. Şimdi yine doğum yapicam hayırlısı ile yine ayni sekil olucam bu sefer daha fazla yürüyüş yapip ikinci gün ev süpürmeyi planlıyorum. Seni korkutmuşlar belden uyustur bebişin doğduğu anda gör öp kokla aşkım ❤❤❤