Anne_55 Kızlar yarısının vajinal yoldan akması normal mi bende akınca 2. Defa tekrar kullanıyorum olmadı diye hatamı yapıyorum
38Prens38 Anne_55 sakın 2.yi atma o alımını alıyo akıntı oluyor normal o sen fitili verince 30 dk falan ayaklarını kaldır yat
38Prens38 Anne_55 19+2 haftalık oldum hala kullanıyorum bazen kullandıgımı unutup tekrar veriyorum doktor zararı olur diye kızdı o yuzden tek tek kesip göz önüne koyup kuşlanmaya basladım 2.yi doktorun risk görmeden verme
Kbramsa Anne_55 ben gece yatmadan önce kullanıyordum sabaha kadar durmasına rağmen akardı biraz normal yani 2. Tekrar yapman zararlı olabilir
Hira17 Anne_55 çok normal canım geri gelmesi bende sordum doktoruma alması gerekeni alıyor dedi 2.ye tekrarlama bence
Muneweralp Ben ağızdan alıyorum bana fitil gibi değil hap gibi kullan dedi iki türlü de kullanılabiliyormuş istersen sende sor bu şekilde rahatsız ettiyse yutabilirsin
pelin_87 Muneweralp hap olarak kullanıldığında yan etkileri çok daha fazla oluyor ve fitil olarak daha etkiliymiş
pelin_87 Anne_55 normal ama ne kadar zaman sonda akıyor o da önemli koyduktan 1 kaç saat sonraysa normal değil derine yerleştiremiyorsun demektir
Muneweralp pelin_87 ben bir buçuk aydın sadece geceleri içiyorum şimdilik bir tan etkisini görmedim ama kişiye göre farklılık gösteriyor olabilir tabi
kertenkeleannesi Anne_55 hap gibi bişey mi bilmiyorum ama ben jel kullanmıştım 4ay sonra bıraktım. Bıraktıktan on gün sonra bile hala geliyodu gelir yani öyle oluyo
Kubuuu1 Anne_55 akıntıyla geliyor illa ki bir miktar ama tamamına yakını çıkıyorsa eğer tekrar koymak lazım poponuzun altına yastık koyup alın ve en az yarım saat öyle bekleyin ben öyle kullandım neredeyse hiç çıkmadı o şekilde
pelin_87 Muneweralp ben günde 3 tane kullanıyordum o yüzden sanırım ama doktorum da demişti o zaman uyku yapar diye