Ozgehasan Sedagll ne tanısı canm o ilk haftalarda kuzenim de yaşamıştı bişey. Kalbinde sorun olabilir delik gözüküyor demiş biz bakamayiz gibisinden demis aglamisti cok ozel e gittiler sonra öyle bişey yokmuş 🙏
Deletedmom00180 Benimde oğlum olacak hayırlısıyla 19. Haftama girdim bende de tık yok çok nadir anca seyrelmeler karnımın içinde oda bebekten mi başka durumlar öı çözmüş değilim😅