Senos07_ Şeklî ne zaman sonra eski haline dönüyor acaba? 27 gün oldu doğum yapalı Hala bir genişlik söz konusu bide içerde yırtık kalmış geri dikemeyiz dediler kendi kendine iyleşicek dedi ama hiç sanmıyorum çok korkuyorum toparlanmaz diye 😔
pelin_87 Senos07_ seni üzmek istemem ama hiç bir zaman tam anlamıyla eski haline dönmeyecek, nasıl ki ilk evlendiğin zamanla sonrası aynı değil Doğumdan sonra da tam anlamıyla toparlanmıyor
Lesa Senos07_ canım kırkından sonra toparlanır merak etme eskisinden daha iyi oluyo hatta çevremdede hiç genişledi diyenini duymadım .
Senos07_ Muallimehanim bilmiyorum abla ya lohusayım yaşımda küçük bunalıma girdim çok dert ediyorum kendime
Muallimehanim Senos07_ Bu sebepten dolayı kendini strese sokma ☺️ Öyle olsa kimse bir daha çocuk doğurmazdı. Zamanla vücudun düzene girer
H1z2a3 pelin_87 hayır bn iki çocuk doğurdum ve Gayette eski haline döndü hatta ilk ilişkşye girdiğim zamanlar acı bile çekiyordum eskisi gibi olmuştu
Alarasel pelin_87 evet maalesfki drmda bu şeklde dedi asla üzmk istemem kızı ama olmaz yani daraltma yapması lazm. 😞😞
pelin_87 H1z2a3 ne mutlu sana sen şanslılardansın o zaman, yoksa bu kadar insan sezaryeni sadece korktuğu ya da bebeği iri olduğu için istemiyor