Kızlar 25+3 olduk prensimle ilk zamanlar kabızlıktan çok çektim tam geçti çok şükür derken kan-demir ilacıyla tekrar kabızlar başladı. Bu sefer daha sancılı geçiyor çünkü afedersiniz gazımda karnım sertleşiyor her ikisini de yapamadığım için canım çok yanıyor. Memleketr geldim doktorumdan uzaktayım geçici bş öneriniz var mı ? Ikınmaya çalışmaktan kasıklarım ağrıdı😔 Sancılardan dolayı bebeğimin hareketlerini de çok az hissediyorum 🤰🏻🙇🏻♀️😔🤦🏻♀️