hicran37 Şeker yüklemesi bence gerekli bir test ve anneye ve bby bir zararı yokmuş her yerde zararı var yazıyor ama yokmuş ayrıca şeker yüklemesi benim ve bebeğimin hayatını kurtardı diyebilirim 22. %23. haftada yaptırdım diye hatırlıyorum gebelik şekeri çıktı bu haftadan sonra hep diyetle ilerledim eğer bu testi yaptırmasaydım ve gebelik şekerim olduğunu anlamasalar Şeker yüklemesi bence gerekli bir test ve anneye ve bby bir zararı yokmuş her yerde zararı var yazıyor ama yokmuş ayrıca şeker yüklemesi benim ve bebeğimin hayatını kurtardı diyebilirim 22. 23. haftada yaptırdım diye hatırlıyorum gebelik şekeri çıktı bu haftadan sonra hep diyetle ilerledim eğer bu testi yaptırmasaydım gebelik şekerim olduğunu bilemeyecektim ve dikkat etmeden besleyecektim Buda bebeğimin irileşmesini ve suyunu fazlalaşmasına neden olacak ve erken doğum yapacaktım erken doğumdan kastım yani 28 29 30 uncu haftada doğum yapmaktan bahsediyorum ben yine erken doğum yaptım 35. haftam da ama gebelik şekeri iİle alakalı değildi strese bağlı Sadece böyle gazoz gibi bir içecek içiyorsun kan veriyorsun zaten imkanım varsa yaptırmanı tavsiye ediyorum