Bir şey sormak istiyorum. Yaklaşık bir ay önce doğum yaptım normal doğum ve çocuk çıktıktan sonra eşi de baya zor çıktı doktor müdahalesi ile sonrasında da bebeğin zarları rahmime yapışmış onları çıkartmak için beni baya zorladılar çok kötü bir tecrübe oldu. Acaba bu zar parçaları neden rahmimin içinde kaldı ve doktor çıkartmasa kendiliğinden düşmezmiydi yoksa çokmu kanama yaptırırdı? Yardımcı olabilecek var mı?