Fatmamuduk Kızlar 6+5 olmam gerekirken kesem yine 5+2 de kalmış önce ki gebeliğimde de 5+5te kalmıştı 2ayrı doktora gittim kürtaj olup genetik test yapılması gerek denildi. Bu test ne oluyor bilgi istiyorum ve geç gelişen kese veya bebek diye bişey var mı 😔😔
aslimutlu1 Fatmamuduk gec döllenme var . Biraz sabırlı ol belki olabilir . Bilgim yok yinede post üstte kalsın.
Berna3434 Fatmamuduk genetik test cnm senden kan alınıyor ve senin genindenden gelen rahatsızlıkları ortaya çıkarıyor ona göre de tedavi uygulanıyor.. Rabb'im sana şifa versin en kısa zamnda sağlıklı sıhhatli evlat nasip etsin inşallah 🙏
Elif-0 Fatmamuduk 2 kez aynı şeyi yaşayınca doktorum genetik testi yaptırdı 3 gende pıhtılaşma çıktı canım o yüzden yeniden hamile kaldığım zaman her gün iğne vurulmam gerek çok şükür ki erken fark ettik yoksa bazen bile 7 aylık olup kalbi durabilir dedi doktorum taşıyıcı olduğum için ilerde kızım filan olursa onunda baktırmasi gerekirmiş ayrıca hicbisey yaşamadan 1 tane oğlum var 6 yaşında hiç anlamadık daha sonra 2 kez olan hamilelikte 2 side kürtajla sonuçlandı tabi öğrendik kan pıhtılaşması olduğunu şimdi bekliyorum bakalım adetim geçti yarın kan vericem bidaha değer yükselmiş ise iğne tedavim basliycak genetik testi muhakkak yaptır canım
Meltemasya2019 Fatmamuduk Benimde öyleydi canım geç döllenme olmuş şimdi 1 hafta küçük hesapliyoruz hep belkide seninde öyledir
Fatmamuduk aslimutlu1 zaten geç yumurtlama kuzu 10haftalık olmam lazımdı normalde iyice kafam karıştı 😔
aslimutlu1 Fatmamuduk rabbim kucagını bos bırakmasın insallah. Önce saglık ,rabbim önce saglık versin . Yine olur insallah
Fatmamuduk Elif-0 Çok teşekkür ederim canım benim bilgi için peki bunu devlette yapılıyor mu yoksa özeller mi yapıyor Doktor burda kürtaj olucaksın test yapıcaz sana verdiğim tarihte de de gelip kan vericeksin yine bi test yapıcaz dedi
Elif-0 Fatmamuduk canım ben ilk kurtajimi devlette oldum 2.sinde yine kontrole devlete gidiyordum yine kürtaj olmam gerektiğini söyleyince özele gittim özelde kürtaj oldum devlet hastanesindeki doktor 3 kurtajdan sonra bakılıyor dedi o yüzden özele gittim doktorum bidaha aynı şeyleri yaşamak istemediğim için bakalım dedi özel hastanede yaptırdım yani gen testini 1000 TL ücrete 3-5 hafta içinde sonuç çıkar demişti tam 1 ayda aldım sonucu
Elif-0 Fatmamuduk birde arkadaşım var oda aynı seyleri yasadi o başka şehirde araştırma hastanesi gibi bir yere gitmişti 3 ayda çıktı sonucu o ücret vermedi hiç özel olmadığı için onunda 4 geninde pıhtılaşma var ve geçen ay kan tahlili de hamile olduğunu gördü iğneye başladı şuan 9 haftalık olmuş ve herşey yolunda şükür ♥️