61hok bende öyle diyorum tedbirsiz olmayalım da ya sonradan ah vah demeyelim
dr a dedim aşağıya baskı hissediyorum bide bebek heran ordan çıkacakmış gibi oluyo dedim akıntın var mı dedi var dedim sulu mu dedi evet dedim nst ye gönderdi sancı kasılma var mı ona baktırdı bide o testi istedi eczaneden alın gelin diye bebeğin suyu olup olmadığını gösteren bir testmiş