Gokceuluturk Kızlar merhaba, bugün 34.haftam bitti kontrole gittim rahim ağzı boyum 27 mm ölçüldü. Normal mi sizce aynı haftada olanlar var mı böyle? Sürekli yatmam mı gerekiyor doktor çok ayakta kalmamaya çalış dedi ama ben panikten hiç kalkmak istemiyorum. 😔
R_abia Gokceuluturk sınır 25 mm sizinki 27 ymiş sınıra yakın dikkat edin bol bol istiraht edin bi kısalma olmaz umarım daha ☺️ Progestan verdimi ? benim 13 mm e kadar düşmüştü serklaj oldum 23. Haftamda 31 haftalık olduk
Nilveannesi10 Gokceuluturk 34. Haftada 27 mm sorun değil bence. Ama kendini yine de yorma. Ben 27. Haftamdayım 25 mm ye inmiş. Sadece tuvalete kalkıyorum. 18 mm ye inerse serklaj atılacak
Humakusu Gokceuluturk benim de 33+4 rahim uzunluğu 34 mm ölçtü doktorum 25 in altına düşerse riskli görürüz genelde dedi kasılmalar hissediyorum diye bolca istirahat et ve sıvı al dedi Pazartesi kontrolüm var bakalım
Gokceuluturk Humakusu kasılma bende hissediyorum canım. Biraz okudum şimdi magnezyum almak önemliymiş kasılmalar için ve bol su dediğin gibi
Humakusu Gokceuluturk rahim uzunluğunda kısalma görünce doktorum sancı çekmişsin dedi nst ye gönderdi orada çıktı sancım sen girmedin mi nst ye
esra1907 Nilveannesi10 benim bildiğim 24. haftaya kadar yapılır ondan sonra yapılmıyor bir araştır istersen canım 🤷🏼♀️
R_abia Nilveannesi10 serklaj 24 den sonra yapılmıyor ben 23. Haftada oldum o bile riskliydi 23 24 bile riskli oluyor yani . Çok nadir riskli durumlarda 28 de de yapıyolar ama bu riski her doktor almıyor benim doktorum 24 e kadar yapıyor mesela.
Nilveannesi10 R_abia zeynep kamil kadın doğum hastanesinde yatıyorum perinatoloji bölümünde. Oda arkadaşım daha yeni oldu . 18 mm altına indiği an haftası önemli değil hemen yapıyorlar
R_abia Nilveannesi10 doğrudur ama hiç demk gelmedim internetten çok araştırmıştım ama hiç görmedim böyle bişeyi 🤷🏻♀️