Mahmuredmrkl Arkaslar hamileligmde göbegimde siyah cizgı oldu dogum yapalı 10 gün oldu erkek bebişlerde oluyor demişlerdi gecermi acaba
Nesli1607 Mahmuredmrkl geçiyor diye biliyorum canım ama erkek bebeklerde değil her hamilelikte oluyor benim 21 haftalık kız aşağıdan çizgi var mesela çok belirgin değil tabi şuan açık kahve gibi 😊
Serrameri Evet geçiyo benim de üstten aşağıya doğru kahverengimsi oldu ablamında olmuştu doğumdan 1 ay sonra falan geçmişti ☺️
Efsoo Mahmuredmrkl bendede var😊😊😊😊😊bebişim erkek😁geçiyor derler.en cok esmer hanimlarda daha koyu şekilde cikar cizgi oyle derler.ama ben sarisinbeyazim 😁bende cok acik cok silik sekilde var😊sevdim ama onu boyle hoş gorunuyo abarti sekilde diil